Työskentely myynnissä

Useimmat Hiltiläiset aloittavat uransa myynnissä. Myynti on paras tapa tutustua yritykseen, koska uskollisten asiakkaidemme kanssa työskentely ja asiakassuhteiden vahvistaminen on menestyksemme kulmakivi. ​

Myynti on jännittävä käytännön rooli, jossa pääset jakamaan Hiltin innovaatioita kaiken kokoisten yritysten kanssa. Pääset tekemään paikallisista projekteista turvallisempia ja tuottavampia ja osallistumaan korkean profiilin rakennushankkeisiin. Näihin voi kuulua esimerkiksi kaupallisia- tai ympäristörakentamisen projekteja ja käyttötarkoituksia tieteestä urheiluun. Pääset lähes varmasti työskentelemään insinöörityön upeimpien näyttöjen kanssa ja tapaat monenlaisia ihmisiä, rakennustyömaan työntekijöistä projektipäällikköihin ja yritysjohtoon.

Myynti tarjoaa mahdollisuuden urasi kehittämiseen ja hyvien tulosten aikaansaamiseen. Useimmat jatkavat myynnissä, koska työ on nautittavaa ja palkitsevaa. Ajan mittaan saatat myös haluta kokeilla uusia haasteista liiketoimintamme eri alueilla.

Kaikkea muuta kuin perinteistä myyntiä

Toimintamme perustuu ammattimaiseen konsultoivaan myyntiin. Emme harjoita perinteistä puhelinmyyntiä.

Sinun kannaltasi tämä tarkoittaa uusien yhteyksien luomista asiakkaiden kanssa ja asiakassuhteiden kehittämistä nykyisten asiakkaiden kanssa. Useimmat heistä tuntevat jo tuotteemme ja luottavat niihin. Pääset esittelemään ja myymään Hiltin uraa uurtavia tuotteita ja ratkaisuja sekä eturivin ohjelmistojamme.

Osa parhaista tiimiläisistämme ei ole koskaan ennen työskennellyt myynnissä. Osa heistä ei koskaan kuvitellut olevansa rakennusalalla töissä. Heidän energiansa, terävän ajattelunsa ja kilpailuviettinsä ansiosta he kuitenkin menestyvät myynnin tehtävissä. Meillä on upea yhdistelmä ihmisiä, joiden menestyksen takana on kyvyt ja tiimityö, taustoista riippumatta.

“Miten minä osaisin myydä sähkötyökaluja? En ole koskaan porannut edes reikää! Näin ajattelin, kun aloitin Hiltillä, mutta eihän se niin ole. Työssä on kyse vahvuuksien kehittämisestä ja hyvin tehdyn työn palkitsemisesta.”

James, asiakaspalveluedustaja (myynti)

Me koulutamme, haastamme ja palkitsemme

Hilti kouluttaa ja kehittää ihmisiään toisin kuin yksikään tuntemamme yritys. Se on palkinto sitkeästä kovasta työstä ja hyvistä tuloksista.

Jokainen tiimimme jäsen saa henkilökohtaista valmennusta ja ovi on aina auki, jos tarvitset apua tai neuvoja. Meillä on myös kattava tulosseurannan prosessi. Jokaisen menestymistä seurataan vuositasolla. Näin löydämme mahdollisuuksia kehittää ihmisiä eri vastuiden, kulttuurien ja markkinahaasteiden keskellä. Voimme laajentaa osaamistasi, ruokkia kunnianhimoasi ja avata ovia urallasi.

Niin kaukaa haetulta kuin se ehkä kuulostaakin, osa parhaista ihmisistämme ovat siirtyneet asiakkuuksien hallinnasta HR:ään ja Hong Kongin rahoituksesta Ranskan markkinointiin.

Säännöllisten, erinomaisten tulosten ja tiimityön ja sitoutumisen avulla voit siirtyä esimiestehtäviin hyvinkin nopeasti. Itse asiassa monet myyjämme pääsevät ensimmäisiin esimiestehtäviinsä alle kolmikymppisinä ja 80 % johdon tehtävistä täytetään sisäisillä hakijoilla. Se kertoo siitä, miten paljon arvostamme ihmisiämme.

Syvien asiakassuhteiden rakentamista eri roolien kautta

Osana myyntitiimiämme olet aidosti osa joukkuetta. Myyntimallimme perustuu tiimityöhön, minkä ansiosta työ on nautittavaa ja palkitsevaa.

Jokaisessa alueellisessa tiimissä on kolme pääroolia: Account Manager, joka toimii asiakkaiden kanssa rakennuskohteissa, Hilti Centerissä toimiva paikallisille asiakkaille ratkaisuja etsivä asiantuntijamyyjä ja myyntipalveluedustaja, joka vastaanottaa tilauksia sekä antaa asiantuntijaneuvoja ja asiakastukea puhelimitse.

Tässä on lisätietoja näistä tehtävistä.

Account Manager

  • Tämä on konsultoivan myyntityön tehtävä, jossa työsi on asiakassuhteiden kehittämistä rakennusalan ammattilaisten kanssa. He haluavat huippulaatuisia tuotteita luotettavalta brändiltä.
  • Saat omat nimetyt asiakkaat, joihin kuuluu rakennus- ja saneerauskohteissa ja projekteissa työskenteleviä alan ammattilaisia.
  • Työsi on omatoimista. Saat tehdä töitä asiakkaiden kanssa kentällä ja hallita omaa aikatauluasi.
  • Annamme käyttöösi auton ja uusimman teknologian tuotteita esiteltäväksi. Uskomme, että teet oman osasi tulosten aikaansaamiseksi.
  • Saat oman toimialan ja maantieteellisen alueen vastuullesi. Pääset nopeasti oman alueesi tuotteiden ja sovellusten asiantuntijaksi.
  • Saat paljon mahdollisuuksia urasi kehittämiseen. Roolisi kehittyy, kun lanseeraamme uusia tuotteita. Julkistamme 60 erilaista työkalua, palvelua ja ohjelmistoratkaisua joka vuosi. Saat koko ajan haasteita oppia uutta.
  • Sitoutumisen, hyvien tulosten ja menestymisenhalun avulla voit edetä nopeasti urallasi.
 

Hilti Center Myyjä

  • Tässä roolissa huolehdit Hilti Center –vähittäismyyntipisteestä, palvelet paikallisia asiakkaita, jotka tarvitsevat tuotteita heti. Näihin kuuluu pieniä ja isoja asiakkaita yksittäisen tuotteen ostajista suuriin rakennuskohteisiin.
  • Saat vastuun oman Hilti Centerisi pyörittämisestä. Se tarkoittaa joustavuutta ja vapautta tehdä omat päätöksesi. Saatat haluta pitää työpajoja tai tuote-esittelypäiviä paikallisesti, tai keksiä muita ideoita paikallisille asiakkaille markkinoimiseksi.
  • Saat laajan tuotetuntemuksen koko Hiltin tuotevalikoimasta. Se avaa paljon uramahdollisuuksia tulevaisuutta ajatellen. Jos tarvitset apua jollain tietyllä tuotealueella, voit aina luottaa tiimisi apuun.
  • Työ on kuin oman yrityksen pyörittämistä. Tarvitset yrittäjämäistä asennetta ja proaktiivisuutta.
 

Myyntipalvelun Myyjä

  • Tähän työhön kuuluu tuotevalikoimastamme huolehtiminen pienille ja suurille yrityksille, sekä Hiltin luotettavana edustajana toimiminen useille asiakkuuksille. Tehtävänäsi on olla saatavilla, jos asiakas tarvitsee jotain ja antaa asiakassuhteeseen ystävällinen, henkilökohtainen leima.
  • Työhösi saattaa kuulua puhelujen vastaanottaminen asiakkailta, jotka tarvitsevat teknisiä neuvoja tiettyihin tuotteisiin tai rakennuskohteen ongelmiin liittyen. Saat tätä varten kattavan koulutuksen, joten voit ratkaista ongelmia itsevarmasti ja antaa neuvoja asioista, jotka tunnet kauttaaltaan.
  • Työhösi saattaa kuulua asiakkaille soittaminen ja uusista tuotteista tai kampanjoista kertominen. Saat säännöllistä koulutusta tähänkin.
  • Työsi ydin on luottamukseen perustuvien asiakassuhteiden kehittäminen ja tuotetuntemuksesi käyttäminen ratkaisujen etsimisessä asiakkaiden tarpeisiin.